En röd ros



Fick jag i min hand idag. Det var en kille på jobbet som nu praktiserat hos mig i ca 7-8 månader som kom med den. Han ville ge mig den som ett sätt att visa sin uppskattning på. Han tyckte att jag varit så snäll och hjälpt honom så mycket på olika sätt. Det värmde, mycket.

Mitt jobb är ju som jag berättat tidigare väldigt omväxlande. Det är både roligt, samtidigt som det kan vara ganska påfrestande, både fysiskt och psykiskt. Det är roligt att kunna hjälpa andra och samtidigt se hur de utvecklas.

Helgen har varit väldigt lugn och skön. Känner mig otroligt slutkörd just nu, beror kanske på att min rygg har gjort sig påmind igen. Vissa mornar är det svårt att ta sig upp hur sängen, på onsdag ska jag påbörja en sjukgymnastik träning igen, hoppas det duger nåt till.
Efter påsk ska jag bara jobba tisdag sen ska jag plocka ut lite komp och göra ett besök hos mor i Åsele. Hoppas att jag får Sara med mig, alltid skönare att köra så långt med sällskap och det är länge sedan tösen besökte sin mormor.

Nu ska jag krama kudden, och hoppas på att jag inte i sömnen vänt mig om för att sova på mage. Då vet jag inte om jag kommer upp i morrn..

Kommentarer
Postat av: zaq

Hoppas det blir bra efter behandlingen! fick en igår jag med, har till-och-med frikort nu vilket jag inte minns senast jag hade!

Men armbekymmren blir bättre och bättre tack-o-lov...

Hatar också när jag hamnat på magen (vilket händer jättesällan nuförtiden, men precis som du bävar jag för att ta mig upp då, -aj,aj.. :-(



Ha en trevlig påsk!

off-we-go!

2010-03-30 @ 09:00:24
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Inger

Trevligt att få lite uppskattning,,,

Jag kan förstå att det tar på krafterna,,både arbetet och relationerna med att leda arbetskamrater till sitt bästa jag.. Det gäller ju att få fram det bästa av var och en. Samt att vara en bra förebild...Skönt med lite ledigt sedan, och hämta nya krafter.. Mysigt att åka och hälsa på mamma i påsk..Kul för Sara oxå att få träffa mormor..Ha en jättefin påskhelg...kramen...

2010-04-01 @ 12:07:01
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0