Badrums pimpning

I lördags gjorde vi en utflykt till Sundsvall. Jag behövde få utnyttja mitt shopping begär. Naturligtvis var jag bara tvungen att även få shoppa lite på Ikea. Har länge tänkt göra om lite i badrummet. Vi ska ju så småningom bygga ett nytt badrum i källarn och ändra om lite här  uppe men det ligger på några års plan och badrummet här upp har varit gräsligt.

Så här blev det

Före:






Efter



Helt otroligt vad praktiskt det blev med all denna förvaring. Nu ska bara allt rött och träfärgat målas vitt. Jag är inne i en period där allt nu verkar förvandlas till vitt. Men å andra sidan blir ju allting så ljus och det blir en helt annan rymd. Sen är det ju så lätt att lägga till färger i textilier istället.

Kommentarer
Postat av: zaq

nice!

2010-03-01 @ 20:14:08
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: big sis

mmmmm heja på va fint det blev och jag ka tänka mig att du är glad för den förändringen......

2010-03-01 @ 21:13:01
Postat av: Inger

Ja vitt går alltid,,vi håller oxå på och målar vitt hemma..kramen,,

2010-03-01 @ 21:41:27
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0