Semester

Är det inte riktigt än, så just därför känner jag att jag nog måste ta blogg semester. Hahaha som om jag inte redan gjort det. Det blir allt för länge mellan ggr som jag hinner med bloggeriet numera därför tycker jag att det är lika bra att lägga bloggandet på hyllan ett tag.

Jag jobbar fortfarande några veckor till och här hemma är det alltid massor att göra nu när det är sommar. Växthuset prunkar och det är ändå bara en liten del i allt som ska göras. Jag återkommer säkert när det väl är semester och jag kan använda tiden.

Önskar er alla en mycket trevlig och välbehövlig sommar!!

Sätter in en gammal sommar film från Bönhamn så ni kommer ihåg allt vårt vackra.


Njut som jag gör, visst är sommaren underbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0