Latmask

Det är nog jag just nu. Iallafall när det gäller bloggandet.  Det har faktiskt hänt så mycket att jag helt enkelt inte tagit mig tid att skriva och ska jag vara riktigt ärlig så har mitt bloggande tappat fart lite sedan jag skaffade facebook. Det ligger nog nåt i det där att "Alla hade facebook utom Siv, för hon hade ett liv" hahaha.

Vi har fortsatt här hemma o greja på i samma takt som alltid. Sara har renoverat klart uppe i Sofies rum. Det blev verkligen så himla bra, hon är så duktig. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att grönt skulle kunna bli så fint, men gissa.....






Det är full fart ute med både rabatter och växthus. Ni som känner mig vet ju att det här är för mig absolut bästa tiden på året. Just nu prunkar det överallt.


Sen har jag faktiskt unnat mig lite semester,  vi tog en sista minuten till Turkiet en vecka. Gissa vad skönt det var.  Har aldrig varit i Turkiet och visst, det går inte att jämföra med Thailand. Men har man bara en vecka så duger det mer än väl.

När vi kom ner var det väl inte speciellt kanon väder, blåste lite småkallt när man låg på stranden. Men efter en ordentligt åskoväder på lördag natt kom värmen med besked.

Vi har ätit och druckit gott. Njutit i underbart varm sol badat i någorlunda varmt vatten och verkligen haft sommar. Vad mera kan man begära?




Utsikt från vår balkong


Kocken lagar en god chateobriang åt oss



Och servitören roar oss med flaskdans. Allt på restaurang Scandinavia i Alanya. Åker du till Alanya så sök upp denna krog, den absolut bästa



Och underbara blommor i överflöd



och båtar.

Som sagt en underbar och välbehövd vecka. Nu stundar student tider så tiden kommer kanske inte att räcka till igen för att uppdatera er, men jag gör så gott jag kan.

På återhörande.

Kommentarer
Postat av: zaq

mmm... vad det lät mysigt, undrar om man ska få råd att åka?...

Har ju så sjukt mycket reslust...



Roligt att du äntligen far, unnar dig den glädjen!

kram

2010-06-01 @ 21:57:30
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Inger

Fint rum, grönt är en varm och ombonad färg,,

jo jag har fattat att de som är med i facebook har häcken full...

Härligt med en vecka. Jag har inte heller varit i Turkiet,,hmm, men ni verkade haft det alla tiders skönt...granna båtar och fin boguinvilla..

härliga bad har jag fattat i Turkiet,,,klart och fint vatten...ser det ut som..

Ha en fortsatt fin sommar..kramen..

2010-06-01 @ 22:22:26
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0