Ny vecka

Ny dag nya utmaningar, är det inte så man säger?  Idag har jag bara sett till att packa och fixa inför morgon dagen. I morgon åker jag till Småland där vårt huvudkontor finns. Jag ska på utvecklingsdagar, ska bli spännande. Farbror Erik som en gång grundade Erikshjälpen kommer från Holsbybrunn i Småland och det är dit jag ska, verkligen spännande.

Tröttheten har gjort sig påmind idag, men vad annat kan man vänta sig när man äntligen är ledig. Jag packar och gäspar och packar och gäspar. B byggger mitt växthus och det är snart klart det blir jätte fint. I går kväll kom Kattis och Anders, och som alltid är det jätte kul när de dyker upp någon av de våra små....Tyvärr blev inte min kväll speciellt lång eftersom jag var väldigt trött, idag har vi väl tagit igen det någorlunda men det blir nog en mycket tidig kväll ialla fall eftersom jag åker härifrån kl 700.

Kommer säkert på något sätt att höra av mig under veckan, om det går. Ska försöka klara mig med internet via mobil..Folk säger ju att det fungerar så det blir nog ett bra sätt att kolla nu om det fungerar. Jag hoppas ni alla kommer att ha en bra vecka ialla fall tills vi hörs igen

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: big sis

Hoppas att dom här dagarna ger dig allt du önskar och behöver nu....jag håller ställningarna vet du....kram

2009-09-12 @ 22:24:49
Postat av: Inger

Intressant, att det var en farbror som hette Erik, som startade Erikshjälpen..Ha en fin vecka där..

det där växthuset lät intressant..får väl se det någon gång..kramkramen..

2009-09-13 @ 13:54:29
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0