Nära nu

Usch då, nu är det så där länge sen jag bloggade igen.  Resfebern har intagit min kropp kan jag ju berätta, tyvärr är det även nåt annat som intagit min kropp.  Ligger sedan igår med feber och är fullständigt slut i kroppen. När jag då känner mig som mest utslagen så känner jag hur det börjar ömma i käken, så nu håller jag tummarna för att det inte kommer att behövas en tandläkare också *suck*

Hade tänkt förbereda lite packning idag, men..jag orkar inte.  I veckan nu har jag ju fullt upp med förberedelser för att se till att allting är ordnat så långt det är möjligt på jobbet för att det ska fungera.  I morgon kommer det besök från riksdagen för att se hur vi ordnat och hur vi jobbar. På tisdag har jag ett studiebesök och ett möte plus öppning, på onsdag finns det möjligtvis plats för förberedelser och på torsdag har vi öppning igen. På torsdag em åker vi ner till Stockholm. Vi bestämde att med tanke på vädrets svängningar är det väl lika bra att åka redan på torsdag om det skulle hända nåt, så har vi ju tid på oss.
På fredag kl 16 lyfter vi sedan äntligen mot Thailand. Ska bli så skönt, bara jag hinner bli pigg till dess. Jag ska ju även få i mig andra sprutan av twinnrix i veckan och då ska man ju helst inte ha feber iallafall.

Har lite ångest över mina små fyrbenta vänner. Men min svägerska ska titta till dom och nästa helg åker Sofie och Sara hit o håller dem sällskap, så de borde klara sig. Vi har ju även Johan inte så långt ifrån så det funkar säkert.

Nu ska jag försöka feber sova lite, det brukar ju vara bästa medicinen när man känner sig dålig.

Kommentarer
Postat av: britten

I början på 90 talet när jag reste mycket till GC så var jag livrädd för att bli sjuk innan jag skulle åka och kände alla möjliga symtom på alla möjliga sjukdomar.( du kanske minns) ..jag tror att det är normalt att känna så....inte ska du bli sjuk nu när du äntligen ska få komma iväg..du kommer att må fina fisken vet du....ses på torsdag då..så vinkar vi av er på fredag...

2009-11-08 @ 13:27:22
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Inger

nej fyy, feber, du ska ju ha semester nu..Då vill man vara frisk..men du hinner nog piggna till..

Förstår din bekymmer med djuren, skönt när det finns vänner och barn som ställer upp...

Ha en underbart fin resa..och krya på dig...

Kramkramen..

2009-11-08 @ 15:48:42
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: zaq

Hoppas det bara är den febern min @ och Beffa hade, som efter enormt mycket sömn var över på några dagar...

Klart du ska vara frisk och få åka iväg på en mycket välbehövlig semester, Thailand, -så himla skönt!!!



Kram-kram

2009-11-09 @ 08:11:38
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0