Snart

1 dag kvar till nytt jobb. Det är så himla spännande. Åkte idag till Kramfors och träffade min chef, skrev lite papper och tittade på vår lokal. 1400 kvadratmeter, inte illa va? Blir verkligen mycket stort.
I morgon och ungefär en vecka framåt ska jag tillbringa dagarna i Härnösand tillsammans med hon som är butikschef där, spännande som sagt.

Idag har det varit en riktigt härlig vårdag. Flera grader varmt och fullt töande. I fredags plockade jag fram och klippte ner alla pelargonier och änglatrumpeter. Ser redan hur det börjar komma fram små små blad på trumpeterna. Förra sommaren sa jag ju att denna vår skulle inte jag sätta några frön eftersom mycket blev så misslyckat,  men jag tror inte längre att jag kan hålla mig från det. Det kliar i mina fingrar.  Har inte börjat med det än för jag har ingenstans att ha mina plantor än. Efter påsk lovet hoppas jag att Sara har mitt mys och pyssel rum klart och då kan jag ju förvara plantor där.

Sara! skynda dig hit!!

Tur att jag kommer att ha fullt upp nu så jag behöver inte sakna mina fröer och plantor....

Bloggar nog in i morgon och berättar för er om min första dag. Ha det gott

Kommentarer
Postat av: soffie

åå guuu va spännande du måste berätta !!

ha en go kväll

2009-03-31 @ 20:57:21
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0