Sista dagen

Har nu gjort min sista dag på butiken i Ullånger. Nu ska den flytta och det känns lite vemodigt tycker jag att samhället mister en butik, men så blir det ju när det inte finns kund underlag.

Nästa onsdag börjar jag mitt nya jobb och det blir ju desto mera spännande. Ska börja med att gå dubbelt 2 veckor med butikschefen i Härnösand och sedan är det då dax för mig att ta över min egen butik i Kramfors och bygga upp den. Himla spännande.
Blir ganska intensivt under några veckor när jag samtidigt ska avverka uppsägningen på taxi, men det löser sig säkert

Åkte ju på den där intervjuen i går, mest för att stilla min nyfikenhet. Men jag kände ganska direkt att jobbet var inget för mig och dessutom kommer jag inte att få den lön jag vill ha, det kändes i luften direkt.

Nu har jag fixat i ordning kläder och donat lite i morgon ska jag på begravning och det är ju aldrig någon lätt sak.

Kylan har kommit åter till Byn och det känns som om vintern inte vill släppa greppet om oss. Trodde att det skulle vara dax att så lite fröer och fixa ute blommor snart men det känns som om det får vänta ett tag till.

Nu är det nog dax för att slänga sig i soffan igen......

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Hej Cilla! Grattis till ditt nya jobb. Undrar hur det går med din frisyr. Har du skaffat någon ny häftig sådan? Läser din blogg flera ggr i veckan, jättekul att läsa vad du skriver.

Ha en bra helg och åter igen GRATTIS!

Din kusin Ing-Marie

2009-03-27 @ 22:49:33
Postat av: rosalucia

Verkar som att du har ett par slitsamma veckor framför dej...men det blir ju enklare sen; så det går nog bra!!!

Vad är det för typ av butik; matbutik, kläder, andra grejer? Nyfiken!!!

Ha en skön lördag, det ska jag ha...

2009-03-28 @ 08:11:21
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se
Postat av: Inger

Ja det blir spännande och kul...de har en S:t Erikshjälpen i Spånga såg jag idag..tänkte då på dig,, såg det från tåget..

Jobba nu inte ihjäl dig,. för det blir säkert kul.. för tänk på din rygg..Jag känner igen mig, du vet när något är kul,. då ger man järnet...

Stort lycka till...kramen till dig..

2009-03-28 @ 22:21:52
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0