Så typiskt..

Jag är verkligen tom i huvudet nu, eller... Jag letar och letar, har tappat min bankdosa! Nu har jag letat i flera dagar och inser att jag måste nog på banken i morrn och beställa en ny, så typiskt.
Det går ju inte längre att någon ordning på mina kontors saker, jag har ju inte längre något litet kontor för mina saker, vi renoverar ju där.  Men det kanske vore bra om man iallafall hade ett ställe att lägga såna här saker på. Tycker jag haft det men tydligen inte..

Nu har hela dagen gått till att leta, men snart nu så måste jag ge mig i väg, ska ju jobba i kväll. Nåja shit happens.
Inte lika fint väder i dag som igår. Lite mulet men bara ca 5 minus grader.

Melodifestivalen i går är det väl knappast lönt att kommentera. Malena operasångerskan gick ju vidare och det tycker jag var helt i sin ordning. Blev även glatt överaskad av piloterna, men tycker jag känner igen låten? Sara Dawn Finer var  ju jätte bra för att vara en ballad, förstår inte hur Thor-Leifs kunde vara favorit tippade??

Nåja nästa mello får jag se i Östersund det blir trevligt.

Kommentarer
Postat av: soffie

hoppas du haft en härlig helg,å hoppas du har funnit din bankdosa,

må så gott

2009-03-01 @ 19:28:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nilla

Goo kväll på dej

Så retsamt att inte hitta bankdosan du har säkert lagt den på nått bra ställe...kramkram

2009-03-01 @ 20:33:11
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har säkert lagt den på nåt säkert ställe, du vet, ett sånt där som man ALDRIG glömmer...tror man!

2009-03-01 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0