Östersund

Så var vi då framme i Östersund.  Eller vi har ju varit framme ett bra tag. Vi var faktiskt redan här vid 14 tiden, resan gick super bra, bilen är ju fantastiskt. Vad vi köpt? Jo vi har köpt en saab 93, kanon bil, jätte nöjd, peppar peppar.

Här är det som man kommer in i ett rikt vinterland. Vintermarknad, gissa om jag är helnöjd


Vild Hasse är på plats!






Förstår ni vad jag menar med vinterland?
Har haft en kanon kväll med lets dance i dumburken, mycket prat och räkor att festa på. Nu ska jag krama kudden så jag kan vara uppe med tuppen i morgon bitti

sov gott alla

Kommentarer
Postat av: britten

allting är vitt vitt vitt ser jag ,...lycka till nu

2009-03-07 @ 11:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0