Nya tider

Jag tror definitivt att det är på väg mot nya tider.  Inte bara när det gäller allt vanligt runt omkring utan när det gäller mig. Känner mig så otroligt positiv, det sköljer fram en ny positiv våg. Livet tar nya vägar.

Har en träff i morgon, om vad vill jag inte riktigt berätta än, men det kan iallafall leda till något otroligt i mitt liv.  Efter den träffen åker jag och Sara till Östersund för att hon nu äntligen ska få träffa denna läkare som ev ska kunna hjälpa henne med alla hennes allergier. Spännande!!

Det andra positiva som nu händer är att nu är det äntligen slut på alla skitbilar i mitt liv!! Vi har köpt en ny bil och med lite tur så är det den som kör mig till Östersund i morgon.

Som nu förstår känns det otroligt bra just nu. Nästa torsdag får jag äntligen träffa ortopeden som jag väntat på i nästan 2 år. Det vänder och det blir vår!!!

I går kväll var både Johan, Kattis och Sofie hemma på snabbvisit. Eller inte Johan han bor ju hos oss just nu, men de andra tvår gjorde en visit, mycket roligt.
Det har ju varit en tung vecka innnan så det är vl därför det känns så påtagligt roligt nu när man känner att det vänder.

Nu ska jag återigen ta hand om kunder i lilla gallerian

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

men grattis!! det händer en massa bra ju!!! ortoped, ny bil ,och spännande träff. Lycka till nu då. kram

2009-03-05 @ 16:42:33
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: britten

ja det är roligt kära syster ..köp en lott vetja...

2009-03-05 @ 18:41:45
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: maria

Grattis till nya bilen och din eventuella nya framtid....hemlighetsmakerskan...hahaha!



Håll stenhårt fast i lyckan, så att du får ha den kvar lääänge!

2009-03-06 @ 03:08:47
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Anonym

å så jag hoppas på att allt du önskar ska slå in...det är du värd..

2009-03-06 @ 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0