Färdig avverkat

Helgen är alltså färdig avverkad. Känns himla skönt. Har varit vansinnigt jobbigt tycker jag. Det blir så intensivt, inte speciellt långa pass men detta sovande borta...Känns som man lever i en kappsäck ibland.  Det tar på psyket kan jag säga. Nu är jag iallafall äntligen hemma och i morgon är jag ledig!!
På onsdag har jag ett möte igen på eftermiddagen och sedan ska jag upp och jobba ons och tors natt, för att sen äntligen få vara ledig fredag, lördag och söndag, ska bli super skönt. Hoppas bara att vädret kommer att vara så där super som det börjar bli läge för nu i vår tider.
Ni undrar säkert vilka mina möten är, och tids nog ska jag nog berätta men inte just nu.

Köksön är i stort sett klar. Bosse har tillverkat en prov skiva så vi får känna oss för storleks mässigt innan vi köper den riktiga som vi ska ha. Jag kan ju skvallra att det blev super bra. När man har så pass litet kök (förvaringsmässigt) som vi är det värt jätte mycket att få flera lådor och skåp i en sådan köksö.  4 lådor och 2 skåp extra har vi fått i den. Samman lagt verkar vi kunna sitta 4-5 st runt ön.  I slut ändan kommer vi även att kunna häkta fast en bordskiva så vi kan ha lång bord.  Allt i ett, kan inte bli bättre.  Han är bara bäst min Bosse.

Nu har jag bara en sak kvar att göra i kväll, jag ska krama kudden!!

Godnatt med er, ses i morrn


Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Ja absolut så ses vi på lördag! Har du köpt biljett? Om inte så säg om ni vill köpa förköp annars går det bra i entrén också!!!



Kram Sus

2009-03-16 @ 22:35:41
URL: http://sus68.blogspot.com
Postat av: Mariette

Vad härligt det låter att greja och renovera och stå i, jag längtar efter ett hus eller en stuga nu.

Apropå röksug, tog inte Champix bort allt ditt sug? För jag tror att den svåraste tiden blir efter champix???? Man får ta en dag i taget.....för vi fixar detta! Ha det bäst Cilla och många kramar! Mariette

2009-03-17 @ 09:02:03
URL: http://www.metrobloggen.se/mariettes
Postat av: britten

kom ihåg att vila vila vila...båda två....nu när gästsängen är ordnad så kan ni öägga ner renoveringen ett tag tycker jag....fniss

2009-03-17 @ 14:36:55
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så nyfiken på köksön...men jag gissar att det kommer bild sen?

Så skönt för dig att få vara ledig tre dagar sen, jag blev så himla glad över ett återbud på lördag, för då kan jag vara ledig hela helgen, och bara jobba 6 dagar den här veckan...Tuff vecka nu!

2009-03-18 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0