Stor Besök

Har jag haft i Kramfors idag. Syster yster och mamma åkte ända till Kramfors för att se vart jag jobbar och hur det är på mitt jobb.
För mig som inte träffat min mamma på flera månader betydde det otroligt mycket att få visa henne.  Lite små chockad blev jag väl kanske, för när det är länge sedan man träffas så inser man när man gör det hur otroligt fort tiden går, och hur mamma tacklar av.

Lilla mamma som alltid varit så full av energi, har blivit gammal. Och det syns nu så väldigt väl. Minnet försvinner och det är inte det lättaste för henne att gå, bara ta sig upp när hon suttit är svårt.
Samvetet gnager mig, det får inte bli så här länge mellan gångerna som jag får träffa henne. Vem vet, vem vet hur länge vi får ha henne kvar.

Tack älskade syster för att du kunde hjälpa henne att få se vart jag jobbar, jag vet hur glad hon är för det. Och tack för att du finns där för henne jag vet ju hur jobbigt det är för dig också att se och uppleva.

Nu har vi packat vagnen, vi ska ha en liten semester med ett par vänner i helgen. För mig är det ju första helgen på en månad som jag äntligen får vara ledig. Det ska bli så skönt och just nu känner jag att jag verkligen behöver det så väl. Tänker lämna datorn hemma så allt skvaller få ni sedan

Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Mariette

Vad mysigt för Er, att få familjen samlad! Man får ta vara på stunderna som man kan vara tillsammans! Ha det toppengott och härlig o solig vecka, för jag hoppas verkligen att hela Sverige får strålande sol snart! Kramar =)

2009-08-03 @ 18:03:37
URL: http://www.metrobloggen.se/mariettes
Postat av: lillemor

grattis imorgon

2009-08-06 @ 08:52:08
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0