Yeeah!!!Julen är väck

Ja men så hände det i allafall, julen är bortstädad!!! Det känns så rent och fräscht, så skönt!  Nog måste jag väl erkänna att många av ljuslyktorna och det mörka, lite dova det kommer jag väl o sakna men vi går ju mot ljusare tider.






Snygga gardiner va? De kommer från BoutiqeBritt, otroligt vad man kan hitta mycket snyggt där! Detta var från början bara ett par gardiner, väldigt långa och väldigt breda. Tänk vad man kan åstakomma med lite tid,  sax och tråd. Hörde att mina döttrar var på väg hem med saker just därifrån ska bli spännande och se...

Nu ska jag väl inte berömma mig själv för mycket efter dagens verk, jag har faktiskt hela övervåningen kvar...Orken tog slut, och ryggen också, men jag tycker att jag fick det viktigaste gjort, det är ju faktiskt här nere vi bor. Nu ska det börja packas ner uppe för nu ska det gamla köket väck.  Där uppe ska det så småningom bli lite av både arbetsrum och myspys rum. Har lite speciella planer vi får väl se var de slutar

Sara ringde nu precis och var hemma i Övik igen, tänk va snabbt det går nu mellan Sthlm och Övik 6 timmar och 40 minuter. Då har de alltså kört bil mellan Sthlm och Härnösand och sedan buss mellan H-sand och Övik. Man kan väl undra om de verkligen hållit hastighetsbegränsningen?? Skönt i alla fall att de är hemma igen, det betyder att livet återgår till vardag och den har jag sett fram emot.

Ha nu en skön vardagskväll!!

Kommentarer
Postat av: big sis

Fint ! ...glad att ni hittar saker på " boutiqe Britt"...Oj va fort det gick att kommA hem då.hhhmmm?...Nåja ...Vitt och fint och fräscht har du i alla fall...kram

2009-01-07 @ 20:19:43
Postat av: Mia

Det är så skönt med vardag! Fast det var gott att vara ledig också, annars skulle jag ljuga L

-25 idag, som kallast!

2009-01-07 @ 20:56:11
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Carina

Längtar ut med det röda jag med...och till helgen SKA det ut ;)

2009-01-07 @ 23:32:42
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja det är skönt när det blir vanliga dagar igen, och framförallt, det blir ljusare...

Härligt när ungarna kommit på plats oxå, jag vet..

Ta det lugnt med den övre våningen,,,du hinner.,det är inte tjugondaknut förrän på tisdag..Men jag vet, jag vill oxå få undan...

Kramar från ett kallt och snöigt Sthlm....

2009-01-08 @ 16:15:13
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: soffie

å va fint du har det här är nästan all jul bortstädad men inte julstjärnorna å stakarna i fönstret men det åker bort i helgen,

go kväll å hjälp det är fredag imorrn:O)

2009-01-08 @ 19:31:10
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej!



visst är det kul att plocka fram alla gulliga tomtar m m, men oj så skönt det är när man ska ta bort det också. Säger varje år att jag inte ska ta fram så mycket, men kan inte låta bli när det väl är dax :-)



Ha det så bra



kram Lisbeth

2009-01-08 @ 19:52:20
URL: http://vipelyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0