Trettondag idag......

O jag mår lika risigt idag som igår. Trodde ett tag i går att jag bara var trött efter natten innan, men jag behåller fortfarande inte all mat.  Jag som hade längtat tills idag för att få bort allt rött och alla tomtar......

Jag är så trött på dessa tomtar!! Nästa år ska jag inte ha några tomtar alls, får jag som jag vill åker vi utomlands nästa jul.

Har tagit fram en kartong och tar en tomte i taget, jag vill så gärna ha bort dom!! Förstår inte varför dessa tomtar ska fram varje år, för efter varje jul är man lika less på dom varje år

Bosse gick för att kika till båten. Här har varit så kallt så isen har lagt lite inne i hamnen och det blir ju inget bra för båtarna som fortfarande ligger i. Vissa av oss här i byn åker ju fortfarande ut o lägger nät fast det är vinter och då är det ju bra om man har en båt.
Nu är kylan borta och det är nere på 0 grader, jätte skönt  för de som orkar vara ute.

Jag tror jag intar sängläge ett tag återkommer säkert sen igen




Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på dig nu! Så du orkar ta itu med tomtarna ;-)

2009-01-06 @ 12:47:11
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja, som du vet, de står ju kvar..Du hinner få bort dem innan de ska fram igen,, hihi. Har tagit bort allt mitt idag,, skönt..

Krya på dig...kramen

2009-01-06 @ 17:49:17
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0