Ruggigt

Så känns det idag. Fick sova över hos min Sara en natt till. Vädret var inte så trevligt i går kväll och jag kom inte från jobbet förrän ganska sent.  Väglaget var inte det bästa i går kväll och jag kände att det är tryggare att sova över en natt till nu när jag kan det.

Stannade till hos svägerskan på en kopp kaffe innan jag körde vidare hemåt, men gissa om det då var skönt att komma hem.
Nu har jag varit på en liten och kylig promenad genom byn och allt verkar vara som vanligt fast jag varit borta. Men va vintrigt det är i mitt Bönhamn.



Kommer inte ihåg att vi hade så här pass mycket snö förra vintern, ja förutom i april då förståss. Min förhoppning är nu att eftersom vi har snön nu så kanske vi slipper den i april när man vill ha vår och får börja fixa med blommorna ute o så. Hoppas kan man väl alltid göra.

Nu ska jag fundera över vilken typ av GI middag jag ska fixa. Har faktiskt under dessa 2 veckor gått ner 2 kg så det pekar åt rätt håll nu. Har haft det lite jobbigt med rökningen ett tag, vet inte varför det blivit så svårt just nu, men jag kämpar på. Trodde jag skulle klara mig utan nikotin tuggumin och snus men det har jag faktiskt fått plocka fram.

I morgon ska jag ta mig en tur till Kramfors, måste nog in en sväng på Dollar Store...alltid hittar man väl nåt man bara måste ha.....

Ta det lugnt där ute i världen!!

Kommentarer
Postat av: soffie

men oj vad snö det har kommit hos er,

fast det ligger väl inte kvar nåt länge,

hoppas solen tittar fram snart!

må gott

2009-01-26 @ 20:26:56
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: big sis

nu är fönstrena på plats det blev tydligen bra....när ska vi kryssa ?...Hälsa Kramfors och förköp dig inte på D.s

2009-01-26 @ 22:28:43
Postat av: big sis

nåå ! blev det nåt fynd....

2009-01-27 @ 22:23:52
Postat av: Lillemor Silfvernagel Nystedt

Härligt att ni har litet snö i alla fall..men är det isfritt inne i hamnen också? Här uppe ligger isen och vi har fått mycket snö. Jag hoppas att den ligger bra länge så man får uppleva de härliga dagarna på vårvintern när man kan sitta vid husväggen och sola :))



Har du läst dr. Dahlqvists blogg?



kramen

2009-01-30 @ 09:49:35
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0