Ledig?

Sover ju alltid som en stock efter att jag sovit hos Sara några nätter.  Idag var klockan närmare halv 10 innan jag vaknade.  Nacken och axlarna är fortfarande ömma och onda, men det får jag nog dras med ett tag till är jag rädd.

Hade ju tänkt att jag skulle åka iväg tidigt till Kramfors idag, hade ju ett antal saker att göra som jag visste skulle ta tid. Bla så tar det ju alltid tid innan jag gått igenom allting på Dollar store, naturligtvis gjorde det så även idag. Vad kom jag hem med då? Bara en massa värdelösa saker som städsvampar, diskmedel,skurmedel, tvättmedel m.m Hittade inget roligt alls, ändå slutade summan på bra mycket mera än jag tänkt.

Jag gör ju också  nåt som ni inte vet om!! Jag extra knäcker som butikskontrollant ibland och det var det verkliga syftet idag med min resa, så efter avslutat verk var jag hemma igen vid 3 tiden. 
Plockade då resolut fram städ attiraljerna och städade.

Innan jul så skickade min syster julklappar i en söt förvaringskartong. Den gjorde Smulan till sitt nya rum, tyvärr så står den kvar i hallen, jag har inte hjärta att plocka bort den, hon visar ju verkligen hela tiden att hon älskar sitt rum

Så den kunde jag bara inte städa bort, vet inte varför den blivit så kär. Måste hitta på nåt annat åt henne för jag har en känsla av att om jag bara flyttar den så kommer den inte efteråt att vara lika uppskattad, det är nog där vid elementet hon vill ha sitt rum.


Bosse hade nåt möte han skulle på i Övik i kväll och hans arbetsdag börjar i Övik i  morgon så han stannade kvar hos Sara i kväll. Det betyder alltså att jag blev gräsänka för en kväll!! Det är verkligen inte dumt, då får jag äta vad jag vill!! Så ikväll har jag festat på räkor!!! En tallrik full med grönsaker och räkor och lite svamp, allting som Bosse inte äter har jag ätit i kväll så nu klarar jag mig till nästa gång han är borta.

Men nu gör nacken sig så påmind att det är nog läge att avsluta surfandet för i kväll, dax att inta sängläge!!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: maria

Vilket kul extraknäck! Haffa snattare och skrämma skiten ur dem vore ju jätteroligt att få göra...hihi!

Tog du några busar igår då?

2009-01-28 @ 08:37:09
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: Mia

Men Cilla, vad hon är söt där i sin kartong...näää inte har man hjärta att plocka bort den då L

2009-01-30 @ 15:14:57
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0