Ledig fredag

Va gör man en ledig fredag? Jag hade bestämt mig för att inte göra någonting. Sov ut riktigt ordentligt,  Tog en lång skön promenad och sedan hade jag bestämt mig för att ta ett varmt och skönt bad.  Så med IlDivo i högtalarna och en bra bok kröp jag ner i badet.

En väldigt dålig bild blev det från badet, men naturligtvis skulle hon vara med i vanlig ordning.

Jag bjöd min man på en underbar middag, fläskfilé under ett täcke av ädelost, bulgur och en härlig grön sallad.
Efter middagen kom Martin och Sandra, vilket blev jätte trevligt. Idag känner jag mig väldigt mör.
Har en stark brist av bloggtorka.

Min telefon gick sönder i går kväll *suck* det var iof väntat för den har hängt med länge, men att det skulle hända nu var verkligen en miss i planeringen. Har inte riktigt ekonomi för att köpa en ny telefon just nu.
Nåja jag får leta fram nån skit telefon någonstans....
 
Ska åka in och jobba i kväll och i morgon, så det kanske är läge för lite vila.

Ha nu en fortsatt trevlig helg ni som är lediga

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag har ju en från LG och en gammal nokia någonstans om du vill låna så hojta till!

2009-01-24 @ 17:48:06
URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Postat av: big sis

ja jag kan nog också gräva fram nån...

2009-01-24 @ 21:07:29
Postat av: Inger

hihi, vilken väldresserad kissekatt du har..hihi..

Hmm IlDivo, jo jag tackar, vi har en i bilen,,,gillar dem...ha en fin arbetsdag..kramen till dig....

2009-01-25 @ 22:20:57
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är väl typiskt att saker går sönder när det passar som minst! Grrrr.....

2009-01-26 @ 06:49:42
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0