Ledig dag



Snart är det dax! Ja visst är det så. Dagarna går så otroligt fort nu, det blir ljusare och ljusare.  Det är såna drömmar som hållit mig varm idag.  Hos oss är det visserligen bara 10-, men havet gör ju att det blir ganska rått kallt, det känns kallare än vad det är.
Har hållit  mig inne hela dagen, det tar en dag innan jag landat känns det som när jag varit och jobbat flera dagar. Normalt så donar man ju med olika saker på kvällarna i hemmet, men det kan ju inte jag så jag har alltid en massa att göra innan jag kan känna att jag verkligen är ledig.

I dag har jag kommit i fatt med tvätten och städat lite. Sen nu i kväll kunde jag äntligen börja uppe i gamla köket. Nu är snart allting ned packat och bort rensat. Förmodligen kommer en del av ungdomarna i helgen och då blir det nog inte mycket gjort men till veckan börjar rivningen av vårt gamla kök.

Nu ska jag ta en dusch och lägga mig och läsa en bra bok. Det har jag  gjort mig förtjänt av tycker jag

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Ja du.....det e härligt att gotta sig i blomsterfoto....känns lite långt borta men det kommer ju att bli bara sååååå skönt.....

Längtar.....

Kram

Margaretha

2009-01-15 @ 21:15:59
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: big sis

JADÅ DET TYCKER JAG ATT DU HAR...HAR DU BRA BÖCKER ELLR VILL DU HÄMTA PÅ BOUTIQOE BRITT

2009-01-15 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0