Vårdag

Här har det verkligen varit årets första vår dag tror jag. Det är så fantastiskt härligt när det droppar från taken och fåglarna kvittrar.  Jag har aldrig under mina år här i Bönhamn varit med om att det varit sån is att den ligger ända ut till Losmen ( en ö)
Men i år gör den det, än så länge i allafall. Fortsätter detta tö väder så är ju isen borta snart, men än ligger den och det är så otroligt tjusigt.
Har naturligtvis varit ute och fotat lite för att kunna visa er! Se och njut!



En underbar dag har det varit. Jo ni ser ju själva. Skulle ju sätta naglar men vem vill sitta in och pyssla med sånt en sån här dag. En nagelsättning tar ju 2 timmar och det som var så viktigt förr det får vara nu, i allafall när det är sånt här väder.

Runes hus börjar bli klart. Det är så tjusigt!!


Hoppas de kommer att tillbringa mera tid här nu under vinterhalvåret, sommaren tillbringar de ju redan väldigt mycket här. Ska bli jätte roligt om det blir så, mera folk i byn.

I går när jag stängde butiken kommer ägarinna med en jätte tjusig blomma till mig, igen..Förra veckan fick jag ju en bukett blommor och nu detta, jag kan verkligen bli bortskämd med en sån arbetsgivare!



Nu ska jag gå och lägga mig i ett bad under hockeyn så jag är klar för en underbar middag sedan. ikväll ska jag bjuda på älgfilé, mums..

Ha en riktigt trevlig kväll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0