Trötter..

Vi har alltid skrattat åt alla som kommit ut till havet och hälsat på oss för de blir så trötta efter några timmar. Havsluften suger vet ni. Men jag har kommit på att det är samma sak numera när jag kommer till stan. Jag är så trött!!  Jag tål alltså inte stadsluften längre... ingenting som jag ser som negativt tvärtom.

I morgon börjar jag inte jobba förrän vid halv 4. Skönt jag har hela dagen på mig för olika ärenden. Det viktigaste är nog att förbereda för Saras födelsedag på fredag, det är grejer som ska fixas...Sen måste jag bara hinna med lite shopping, det var så länge sedan, skulle tro att det även där blir lite födelsedags köp.

Det har under ett par dygn varit jätte kallt. I morse hade vi 15 minus grader. Min lilla Mitchi gör allt för att visa mig att hon duger och inte vill säljas. Hon startade direkt i morse utan motorvärmare, toyotan däremot som Sara kör den stod på motorvärmare men stenvägrade. Måste fixa starthjälp i morgon *suck*. Förhoppningsvis så säljer jag min lilla Mitchi på lördag, håll tummarna, det är så gott som klart.

Nu ska jag luta mig tillbaka och blunda en stund så jag orkar gå o lägga mig sen....

Kommentarer
Postat av: Mia

Cilla, stadsluften är inte bra, så nu är det bevisat L

Lycka till med bilarna nu!

2009-02-05 @ 10:42:12
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger

Hej Cilla...nu har jag kommit till skott,,,trög,,

det tar ju lite tid.,har iaf lagt ut 6:e bilden i 6:mappen...och tur att jag inte var med på bilden.hihi

Ha det gott kramkramen till Bönan i Bönhamn,

2009-02-05 @ 11:00:11
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Vårt liv i norr

Vilken fin bakgrund du har! =)



kram helena

2009-02-05 @ 18:29:23
URL: http://vartlivinorr.blogspot.com
Postat av: soffie

brrr va kallt ni har det,

va roligt med kalas hur många år fyller hon?

ha det gott å bra på jobbet,

2009-02-05 @ 18:46:40
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: big sis

ja du vet ju hur trött jag blir när jag kömmer

2009-02-05 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0