Kylig morgon

Vaknar till kylan återigen. Va trött jag blir på att det ska vara så himla kallt hela tiden. Snö ok då kan man ju fortfarande gå ut men kylan det e inte kul att gå ut i.

Idag ska jag ju jobba i butiken i Ullånger igen, kul med lite omväxlande jobb men det kommer så lite folk bara...Johan som åkte hit med Bosse i söndags får nu åka tillbaka med mig. Ev får han köra ikväll, (Bosse ska ju på sin Loge ikväll) sen vet jag inte hur länge han blir här.  På övervåningen har det tyvärr inte hänt så mycket mera se de tidigare bilderna..
Jo det har det ju faktiskt reglarna är upp.


Här ser man vart Saras nya rum kommer att bli. Eller det blir ju på samma ställe men det blir ju större och helt fykantigt.  Kommer att blir skit bra och sen blir det då mitt pyssel/gäst/kontor/flum..nja vi får se vad det blir utav det rummet.

Nu ska jag väcka han med stort J för här får man minsann inte sova hur länge som helst, och de mina vänner det kan verkligen ungdommar göra, men inte hemma hos oss, här ska man upp i normal tid. Aldrig längre än till 9 på vardagar!! Så nu är det dax, han ska få slänga in lite ved så jag kan elda ikväll så det blir varmt i mitt badvatten....

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: big sis

jag förstår hur du menar...ska vi försöka runt den 19 e istället då / kram

2009-02-11 @ 17:37:32
Postat av: soffie

brrr här har det med varit kallt idag,vill ha värme nu!

vad spännande att se hur det växer fram ett nytt rum även att det tar tid men va kul.

må gott

2009-02-11 @ 19:58:37
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0