Ingenting blev som man trott..

i vanlig ordning då.  Jag gissade på  nr  3, 5, 1  och 2 slutade med bara 2 rätt.

Förstår att det är unga tjejer som röstat i vanlig ordning för hur kunde de där dansbands dårarna gå vidare eller Janis Joplin?? Jamen ska det bli som vanligt alltså.. Fel låt vann. Nåja nu ska vi se hur det slutar av dessa bidrag, 1, 4, 5, 6 och 7. Jag hoppas på 1 och 5.

Senare

Jamen jag vill inte rösta på någon av dem!! Tack Sveriges Television som gjort att man ska ringa minst en gång extra för att få fram vad man vill, men ni tjänar ju extra pengar!!!

Shit!!! Det är ju ingen av låtarna 4 eller 6 som jag tror på. Varför ska man alltid ha fel?? Undrar hur det skulle blivit om TV gjort som jag tyckte.  Men jag hoppas i allafall att alcazar vinner om de nu måste tävla med dansbandsnissar i schlager.........
*herregud, suck*
 
Tack! Alcazar

Sedan har vi alltså  Emilia eller Caroline. Jaha vem skickar man till Ryssland?? Caroline Af Ugglas?? Skulle väl inte tro det, inte jag i alla fall.

Nä Heja Emilia!!
Javisst allting annat är vansinne!!

Andra chansen

Caroline Af Ugglas och Scotts de kan väl tacka sin lyckliga stjärna för att de kom så långt.  men Snälla snälla snälla...javisst man kan gå vidare på många sätt.....

Heja Emilia! kanon låt trall låt en sån som man kommer ihåg och det är precis vad som krävs för en riktig schlager. Jag tror på Emillia denna vecka, undrar vem jag tror på nästa vecka...

Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: big sis

lugn kära syster..det är första deltävlingen....bli inte för upprörd nu....snälla snälla snälla ....ugglas är kung !

2009-02-07 @ 21:49:07
Postat av: maria

Japp, lyssna på storasyster...hihi. Caroline af Ugglas äger!!!!! Bäst näst efter Petra Mede! Men Emilia kan jag hålla med dig om, hon var bra faktiskt!

2009-02-08 @ 03:14:58
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: Sus i dus

Hehehehhe... Jag ville att Alcazar skulle vinna och Nr 1 för den var så rockig!



Men Caroline af Ugglas har en udda röst och funkar bra men inte i melodifestival sammanhang utomlands. tror nog att A-teens stjärnans låt hade slagit bra ut i öststaterna faktiskt!



Kram Sus

2009-02-08 @ 11:41:19
URL: http://sus68.blogspot.com
Postat av: Lillemor Silfvernagel Nystedt

Som vanligt tyckte jag att det var svårt att överhuvudtaget tycka något. Jag vill lyssna på låtarna mycket innan ..annars så är det himla svårt. Tycker att det var bättre förr när man bara hade en gång som det tävlades.

2009-02-09 @ 13:13:45
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0