Håhåjavi..

Sitter här och undrar hur man ska bäst fördriva sin tid? I morgon är jag ledig fram till kl 12 då jag återigen jobbar i butik. Innan dess ska jag även hinna göra en tårta åt min lilla/stora dotter.

Tog en snabb sväng på stan i dag. Hade väl egentligen inte tänkt köpa nåt men jag gjorde ett jätte fynd. På Eurosko hade de rea 75%, sån rea gillar jag.  Har gått nu hela vintern och frusit om mina tår och nu äntligen hittade jag ett par stövlar jag inte kunde motstå.
Tyvärr kan jag inte lägga ut någon bild men de är så fina och varma. Svarta stövlar som går till knät ungefär med härligt ull foder och snörning. Visst ser ni dom framför er? Sitter dessutom en ordentlig sula på dom så hala ska de inte vara.
Vad jag betalade?? 88 kr, som hittat eller hur? Då är det kul att handla.

På lördag tar jag avsked av min Mitchi, så blir det. En epok är slut!  Hon har varit min absolut bästa bil så länge det varade, många mil har hon kört mig, men men...

Nu ska jag göra lite skäl för min lön......

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Lillemor Silfvernagel Nystedt

Grattis till stövlarna! :) Jag kan se dem framför mig. Håller med dig. Man blir jätteglad när man lyckas göra ett fynd.

2009-02-06 @ 10:34:26
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0