Funderingar

Ojojoj.....Har inte haft mycket att göra kan jag säga.  Vet inte om det är så att det inte är många som visste om att det var utförsäljning   i butiken, men mycket folk det kan jag inte skryta med.  I dag ska jag ta med en bok så jag har nåt att göra för igår gjorde jag allt man kan göra i en butik och eftersom den ska flyttas så kommer det ju inte mera varor för uppackning.

Det var ganska skönt när jag kom hem. Och vet ni vad jag fick komma hem till?? Jo en karl som var hemma före mig och som hade middagen på bordet!!!! Va super skönt, kan jag säga.
När jag sedan tog hand om disken gick han upp och fortsatte att riva. Golvet ska göras i ordning för det knarrar så hemskt. Nu tycker väl jag att det kan få knarra i ett gammalt hus, men det tycker inte Bosse.
Jag hade ju någon illusion om att jag skulle kunna spara golvet som upputsat trägolv, nu kan jag ju helt glömma det iallafall.
Det får nog alltså bli någon typ av klickgolv.

Jaja nu ska jag iväg till butiken igen. Sen i kväll bär det iväg till Övik och taxi. Jobbar ons och tors. Sover över iallafall till på fredag. På fredag fyller Saraliten år, 19 år......Så klart jag vill vara där då.  *suck* jag fattar inte vart åren tagit vägen, saknar min lilla Sara, som snurrade sin lockar runt pekfingret när hon var trött ,så ibland fick man klippa loss en tåt för att hon inte fick loss fingret hihihi

Nåja den tiden är förbi, men hon kommer nog alltid att vara min Sara liten, oavsett vad hon tycker om det hihi

Kommentarer
Postat av: britten

nää du "Saraliten" är min...

2009-02-03 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0