White sand beach



Jo nog var det en vit strand alltid. Sanden var som ett vitt puder. Jätte skönt att gå i men tyvärr var det inte lika skönt att gå ner här och bada. Sten och koraller. Men en ögonfröjd helt klart. Här tillbringade vi en stund en dag.

Bansai beach (fel stavning, jag vet) Var också en helt underbar strand, men samma sak där. Stranden, sanden var helt underbar men bada..nej inte med dessa stenar och koraller. Båda dessa stränder låg norr om Bang niang där vi bodde.

Andra dagen vi hyrde moped åkte vi till söder om Bang niang en bit förbi Khao lak. Där var det också ganska fin sand men bada..Nej inte där heller, visst badade vi men där var det fullt av stora stenar. Bosse simmade och skrapade sitt knä för rätt va de var så var det en sten ivägen.






Nä nog nu med strand och bad, Thailand är ju så mycket mycket mera har jag sett.



Och ännu mera än så..



Nästa gång ska vi åka ut på lite turné. Det finns så mycket kvar att se

Kommentarer
Postat av: zaq

Åh. Thai står på min lista över platser jag vill uppleva!

Det var så nära.så nära att jag hamnat där för ett par år sen, då min bror drog iväg, och nu iår har ahn varit dit för fjärde gången!

Nää, nu attans ska jag spara till det jag önskar mest, nämligen resa, det var ju ändå ena av anledningarna till att jag ändrade på min livsresa!!!

Så det så!



Hoppas det går bra nu att komma tillbaka till "verkligheten" med laddade batterier och sprudlande livslust...

2009-12-03 @ 07:54:22
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Inger

mmm,sanden, baden, dessa ljuvliga vågor, snorkla,,maten så god, sedan naturen,,,jättemycket att se och uppleva...Härliga minnen som finns kvar..kramen..

2009-12-03 @ 16:35:46
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilka härliga bilder du bjuder på!

Nu har du många goda minnen att ta fram mörka kvällar!

Kram

2009-12-06 @ 12:53:15
URL: http://cissilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0