Vintern är här

Har aldrig tidigare sett så mycket snö i Bönhamn. Vi brukar ju vara ganska förskonade men nu är det verkligen vinter ända ut i skärgården.

På juldagen började det storma. Och i går på annandagen blåste det så det gick inte att vara ute överhuvudtaget.


På kvällssidan kom snön, och som det vräkte ner sen. I morse när vi vaknade och tittade ut fick man nästan en chock.  Jag har aldrig varit med om att det varit så mycket snö i Bönhamn, och jag har ju i allafall varit här i 10 år.





Min bil eller kanske en igloo??



Är det verkligen där vi brukar sitta o mysa på sommarkvällarna??

Nu tänker jag tillbringa sista lediga dagen i soffan med en god bok, godis och ev nån bra film så småningom. En riktigt lat dag får det bli.

Kommentarer
Postat av: zaq

Vackert och säkert ett häftigt skådespel då det stormar!

Låter som ett bra upplägg för dagen, ha så gott!

kram

2009-12-27 @ 14:42:31
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0