Draft: Dec. 28, 2009

Den här dagen började inte speciellt bra. Bilen startar inte när jag ska iväg. Bosse hade redan åkt och kvar stod jag. Himla irriterande, jag blir så less på sånt här. Temeperaturen har ju åkt berg o dalbana hela helgen, men motorvärmaren hade varit på en timme innan jag skulle iväg men vad hjälpte det?  Så himla handlingsförlamad man blir som kvinna. Det retar mig till vansinne att jag inte fixar vissa saker, måste nog ta en kurs i bilmek.

Jag fick helt enkelt gå in o värma mig en stund innan jag kunde gå ut och försöka igen. Naturligtvis var jag lat på onsdag em när jag kom hem så jag hade kört upp bilen i stället för att backa så dessutom var det svårt att komma åt den för starthjälp också *suck* Efter en halvtimma startade den dock och jag kunde ge mig iväg, men va irriterande att starta dagen på det viset, speciellt när man vet att man har mycket att göra.

I dag har vi inventerat butiken och fyllt på varor så i morgon är det bara att välkomna alla kunder igen.

Väl hemma hade Sofie planerat maten och bjöd på spagetti carbonara, så skönt att komma hem och slippa det där med matlagning.

3 dagar kvar av detta gamla år och man kan undra vad det nya året har för hemligheter. Kan det verkligen bli bättre än detta varit? Måste snart sätta mig ner för att göra min egen årskrönika,det har hänt mycket.
Tänk vad tiden går fort, måste ta till vara på det.

Ha en bra kväll allihopa där ute i cybern

Kommentarer
Postat av: Inger

Ja fy sjutton för bilar som inte startar..

Men snart blir det vår och sommar..det går så fort..



Javisst har det varit ett bra år..hoppas nästa blir lika bra..

Ha ett bra slut...kramen..

2009-12-28 @ 21:22:50
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Önskar dig ett gott slut på det gamla året och ett fantastiskt nytt!! L

2009-12-30 @ 11:23:46
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Önskar ett Gott Nytt År för dig, och din familj/EI

2009-12-31 @ 11:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0