Surströmming

Vi hade vår årliga surströmmingsskiva i går kväll. Och vilken tur vi hade med vädret, visst blåste det ordentligt, men när blåser det inte här i Bönhamn? Det är ju hursomhelst inget större problem vi har ju vårt uterum, där blåste det inte.
Mer än 3 st strömmingar blev det inte för mig, tror inte på att äta för mycket av det goda.



Som ni ser hade vi riktigt roligt.

Veckan i övrigt har också varit riktigt bra. Jobbet rullar på precis som det ska var faktiskt ledig i fredags. Gjorde mig en tripp till Övik. Har inte varit där sen i maj så det var riktigt roligt.
Stor handling av mat och lite stads shopping och lite lunch med Sara hann jag också med. Är inte van att springa omkring så där så när jag väl var hemma tog krafterna slut helt. Himla tur att man inte behöver springa omkring och shoppa varje dag, det skulle jag aldrig palla.

Nu är det söndag igen, festen från igår är bortstädad både diskmaskin och tvättmaskin har gjort sitt så nu är min energi slut igen,  nu är det bara en tupplur i soffan som hägrar.
Orkar inte med fester i samma utsträckning som förr, undrar varför???

Kommentarer
Postat av: big sis

nä numera tål man inte en frost natt...kul att dte blev lyckat

2009-08-30 @ 15:38:47
Postat av: Monica

Tack för trevlig fest, Henrik och Uffe blev riktigt lyckade på bilden.....jag lyckades smita som vanligt.

2009-10-21 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0