Påsk

Långfredag *suck*. När jag var liten var långfredag den värsta dagen på hela året.  En sån där dag då man inte fick göra nåt och den dagen tog aldrig slut.

Igår  när det var långfredag så gick dagen hur fort som helst

Kom hem från vår västerbottenstripp igår em,  Sofie och Robban  kom hit strax efter vår hemkomst.  Eftersom de ska iväg på påskmiddag med Robbans släkt idag åt vi en god påskmiddag tillsammans igår. Lammstek och chevrepotatis smakade fantastiskt gott.
Det blev en kväll som inte slutade förrän i morse och idag är vi alla vansinnigt sega. I dag känns det verkligen som en riktig gammaldags långfredag.

Solen lyser med sin frånvaro. Den dök upp en stund  igår men tyvärr verkar det inte bli mer än så. I morgon ska jag i väg o jobba så det är väl då den kommer.

Nu är det dax för lunch, ska se vad huset förmår att erbjuda

Glad påsk på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Malin henriksson

Hej där jobbar du på mån med? Vi åker nog till paul då på påskmiddag. Manne har ju varit borta o jag jobbat så vi tänkte ta en tur ut då om ni är hemma vill säga.KRAM

2009-04-12 @ 08:22:25
Postat av: soffie

hoppas solen har tittat fram hos dej tillslut,

ha en fortsatt härlig påskhelg

2009-04-12 @ 09:56:02
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Christer

Trist att inte solen vill visa sig för dig. Jag hoppas att den ska göra det idag, måndag. Den är här hos oss just nu, men jag ska försöka övertala den att dra sig norrut...



Ha en fin avslutning på påskhelgen!



2009-04-13 @ 07:55:01
URL: http://thailandscherloff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0