SJUK

Hm jag är tydligen sjukare än vad jag trodde. Min sänka låg på 90 så jag kommer hem med pencillin, mera coccilana och en remiss om 3 veckor för lungröntgen. Tack kära syster för att du tjatar så!
Nån sjukskrivning tyckte inte jag det skulle vara tal om utan jag kämpar på, det ska till mer än en lunginflamation innan jag däckar. Har nu f-kassan bestämt att jag ska jobba så jobbar jag väl då, vi får se hur det går till veckan. Men jag inser själv att jag är ganska tjurig det är nog många som skulle tatt chansen att få stanna hemma från jobbet en vecka.

Nu ska jag bädda ner mig igen och hoppas att markservicen kommer hem snart.......

trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: big sis

ja va bra att du har en läkare oxå som begriper nåt...kram och låt marktjänsten ta över nu

2008-09-12 @ 19:50:17
Postat av: Mia

Nä, nu tycker jag verkligen synd om dig, åsså heltid till veckan men du KAN inte jobba så om du är sjuk, envisa du! L

Å inte kan du komma hit och skälla på målaren heller, du måste bli frisk först ;-)

2008-09-13 @ 07:59:29
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Soffie

Å fyyy va trist att det ej ger sej.

skickar dej massor av styrke krya på dej kramar här...

2008-09-13 @ 20:37:45
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0