De växer för fort


Kommentarer
Postat av: Inger

Men vad kul att få se dina töser,, vad söta de är..

Jag kunde allt se moster i dem..har ju aldrig träffat dig Cilla, men vad jag förstår så är de väldigt lika dig..Ja visst är det sorgligt att de blir stora såå fort. Men de kan ju inte vara små och man får styra över dem hela livet, även om man skulle vilja.. Härligt och grattis till två fina töser., önskar den stora lycka till i skolan..

Ha en fin vecka

kram

2008-09-12 @ 14:00:16
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: big sis

å du grät då när låten spelades och jag grät allt nu må du tro....och tack för att jag fått dela tjejerna med dig

2008-09-12 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0