Ny vecka igen.

Så hade man då gjort sin arbetsvecka!  Hahaha, ja tänk vilka konstiga veckor en del har. Men så är läget, denna vecka har jag inte mer jobb än det pass jag gjort idag. Jag måste verkligen försöka få tag i ett jobb till, kanske ett på närmare håll. Jag har räknat ut att denna månad, alltså från den 16:e - 15:e har jag gjort 60%, jag måste ha tag i ett jobb till!!

Känner mig litegrann som en soffpotatis i kväll. Är absolut inte van längre att samtidigt som man har arbets helg vara ute o svänga sina lurviga på krogen. Jag hade en fantastiskt trevlig kväll i lördag, kommer inte ihåg när jag var på krogen senast men det var länge sedan.

Blev bjuden på middag hos Kiina efter jobbet på lördag och sedan drog hon och jag iväg till Schlagerklubben i Övik. Charlotte Perelli skulle uppträda och vi trodde att det skulle bli ganska mycket folk där.  Mycket folk var det i och för sig men inte så där jätte många som jag kände igen.  Och Botoxkvinnan!!! Vilken flopp hihi...... Hon gjorde alltså ett framträdande på 25 minuter där hon sjöng 5 låtar varav 2 var hennes egna. Som andra låt gjorde hon en "karaoke" på Irene Caras what a feeling från Flashdance. Helt plötsligt sa hon nåt i micken o då kunde man höra hur Irene Cara sjöng i bakgrunden, hahaha så skit dåligt, snacka om pinsamt. Nä hon har ju kunnat stanna hemma. O snacka om att göra skäl för namnet Botoxkvinnan. När hon karaokat färdigt och hon skulle av scen fick hon hjälp av 2 vakter för att komma till utgången, då gick hon förbi mig, ca 1,5 meter ifrån, så jag såg henne verkligen på mycket nära håll och gud hjälpe mig om jag någonsin skulle få för mig att spruta in sån där skit, det såg ju vidrigt ut.

Mycket att göra på jobbet både i går och idag så nu känner man sig som sagt som en soff potatis.
 När jag kom hem idag hade Bosse haft tråkigt i går och börjat kakla. Så biten över bänken från dörren och till spisen är klar, eller det ska ju fogas nu, men det blev ju verkligen jätte fint. Tyvärr har vi ju mätt fel så det fattas ju lite kakel, men den biten får vi väl ta sedan men det är ju jätte kul nu när man verkligen ser hur det blir.

Nu ska jag skynda mig runt hos er och kolla vad ni haft för er i helgen.

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Inger

Ja det är inte snyggt med botox..ser sjukt ut..

Men vill man var ung och vacker, kanske man gör det.. hmm tur maninte är ung,.hihi..vad kul att få lite fint i köket med lite kakel..Kul att träffa gamla vänner oxå, det är såå värdefullt,, och roligt..

Hare gott..kram

2008-10-13 @ 19:46:02
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas att du inte pressar dig själv mentalt med det där att ha ett till jobb...???

Me no like....Perelli! Näää....

2008-10-13 @ 19:48:39
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: llLena

Många människor ser så tillgjorda ut av allt dom sprutar in i kroppen:

Ha det gott, kram lena.

2008-10-14 @ 10:37:45
URL: http://lenahellstrom.blogg.sel
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

NEJ FY! Ja jag gillar naturligt jag!



Kram Sus

2008-10-14 @ 12:36:52
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0