Umeå

Ja visst hela långa dagen....Nä men nästan. Fick väl en del gjort men inte alls så mycket som jag ville. Sprang igenom Ersboda, men hann i allafall bara myrorna innan Bosse var klar med sitt jobb där ute. Nästa anhalt var strömpilen, där hann jag med desto flera affärer. Hemtex, Cervera och Ica Maxi fick besök av mig. Inhandlade lite olika saker som skulle hjälpa till att pimpa Sofies lilla rum.

Lite lunch på Mias grill, så onyttigt, (nu blir det en x lång promis i morgon och i över morgon) Bosse släppte sedan av oss uppe på Mariehem.  Och Sofies lilla kalla rum förvandlades till ett varmt mysigt krypin. Tyvärr vet jag inte vart foto lusten tog vägen men tyvärr har jag inget att erbjuda.  Men jag tror hon var ganska nöjd när Bosse hämtade mig och vi begav oss hemöver igen.

Precis kommit hem nu, ryggen värker och tröttheten sitter ända in i märgen så jag återkommer i morgon efter min super x promenad... 

Kommentarer
Postat av: Inger

Oj vad du hann med många affärer,, roligt när man är nöjd över sin dag..ha en underbart fin super X prommis imorgon...kram och godnatt...

2008-10-21 @ 23:21:50
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Men då var du bara 5 mil från mig... L

2008-10-22 @ 07:21:33
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0