Trött med stort T

Är jag idag. Det är precis en sån där dag när det känns som om man aldrig kommer att vakna ordentligt. Håret står på tre kvart och man är vansinnigt grusig i ögona.

Behöver sova. MYCKET!!


I dag ska jag i alla fall inte ligga sóm en sill i sängen.  Stormen har bedarrat och även regnet har dragit sig tillbaka så idag  ska vi åka ut till Ove och Kajsa på Högbonden. Det ska bli jätte mysigt att få komma ut till ön nu när höst skruden lagt sig över alla träd, det är säker vansinnigt vackert där nu.

Ska försöka plocka ihop mig lite återkommer senare med foton och berättelser om hur det är under höst på Högbonden

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, ska du fresta mig nu igen!!!!??

Just där ute på Högbonden tror jag att jag skulle behöva sitta och glo just nu!!! Bara stirra mig bort över havet....gärna i en riktig höststorm så att all skit blåser ur min hjärna för ett tag...

Vilken muntergök man har blivit va?!



2008-10-05 @ 04:04:16
URL: http://nightviolet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0