Tidig morgon promenad

Va otroligt skönt det är att börja med en promenad. Höst kylan biter i kinden men man vaknar till och känner sig direkt nyttig.
På min promenad var ett tag hjärtat på väg upp ur bröstet på mig, kom och gick här i skogen och plötsligt hör jag ett  himla knakande.  Precis som när ett par riktigt tunga djur springer över torrt ris.  Hjälp tänkte jag för mig själv "här kommer självaste skogens konung säkert arg och frustrerad." Men fd jägare som jag är blev jag naturligtvis nyfiken och ville ju gärna se den store hövdingen. 

(Så här ser det ut där jag promenerar) Djurens konung hade tagit den högra vägen och jag kom på den vänstra. Jag blev alltså tvungen att springa tillbaks dit vägarna möts igen för att få se honom...... Döm om min förvåning då jag inser att det var inte ett par älgtjurar utan det var en av Anettes hästar som var ute för träning med sulky efter sig....hahaha

Fortsatte sedan ner till stranden.  Men?? vart kommer allt vatten ifrån??? I våras hade vi ju inget vatten alls och nu ser det ut så här.


Nu ska jag ta itu med allt annat som behöver göras hemma. Sofie har en rock som ska läggas upp, Robert jeans som ska lagas. Nä det är bäst att samla ihop sig o se till att få nåt gjort idag


Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Nilla

underbara bilder... ha en bra dag

2008-10-24 @ 08:31:09
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0