Mitsubitchi

Köp aldrig en sån!! Har varit så glad i min bil som gått i vått o torrt tycker jag. Hela sommarn.... Ända tills nu. Var in till Övik idag för att sätta på bilen vinter däck så att jag skulle kunna pendla ordentligt i helgen. Satte på vinterdäcken, körde omkring och när jag sedan skulle åka från Willys då startar inte fanskapet..........Bara vägrar, Bosse kollar bensinpump, bränslerelå m.m m.m ingenting får bilen att starta. Vad gör man? Ja jag stor grinar, jag är så trött på detta med bilar, jag är så trött på att det ständigt o jämt är min bil, jag är ledsen så in i norden men vad hjälper det??

Får lift hem med Bosses bror som jobbar på bilverkstan, hur tar jag mig till jobbet i morgon? Jo vi har ju saaben......... jag hatar den men den startar ju i vått o torrt...

Så vad händer, ? Vi får se på måndag då ska Bosse åka in och kolla mera men jag säger skrota fanstyget nu är jag less. Den har kostat mig så mycket pengar, och jag har inga mera........ Trodde jag  skulle klara mig till våren och kunna sälja bilen då men......... skit, vi skrotar den nu, får väl ta ett lån o skaffa en bil som man kan lita på. Gissa om jag är deppad i kväll??? Tycker det mesta är skit nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0