Dax igen...

För avfärd. Börjar jobba kl 12 och går av för hemfärd på fredag kväll kl 18.  Det betyder alltså att hela veckan blir tillbringad i Övik.  Som tur är så är det normala pass som jag jobbar i veckan så jag kan förhoppningsvis föra ett normalt liv i stan.  Hoppas att jag kan ta mig tid nu och åka och hälsa på alla som jag känner att jag tappat lite.  Lång promenader på platt mark ser jag också fram emot. Här är det ju så mycket backar och berg, blir lite lättare för mig att gå när det är platt.

På lördag har vi middag för några vänner och jag ska under veckan fundera ut vad jag ska bjuda på?? Det är ju trots allt höst och allhelgona så jag vill ju gärna försöka följa tiden. Men va sjutton ska man hitta på?,  några förslag??

Återkommer nog in till bloggen i kväll, Halloween måste ju förberedas eller hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0