Helg igen....

Och vad gör jag? Naturligtvis jobbar jag. Det börjar bli rätt vanligt tycker jag att när det är helg jobbar jag.  Är vansinnigt less på detta nu men vad ska man göra?? Det finns inga jobb att söka och jobba måste man ju göra.  I helgen jobbar jag dagtid och Bosse är också i stan så på kvällarna kan man ju  i allafall göra nåt skoj.

Nu under tiden som jag jobbar mekar Bosse bil, hoppas verkligen att han hittar felet och kan laga eländet.  Sofies bil är  ialla fall färdig för besiktning, den ska vi göra på torsdag och sedan ska den bilen säljas.  Vad jag är trött på bilar!!!


Nä nu ska vi jobba lite. Så till er alla som är ledig i dag önskar jag er en trevlig lördag och ni som gör som jag, jobbar er önskar jag en ännu bättre lördag

Kommentarer
Postat av: britten

Men nu först ser jag att du har ny design....hhmmm..fin !



ja jag förstår att du är trött på gamla bilar !! jobbigt med bara helgjobb men det blir ju bra pengar och snart är det Las vegas som gäller....

2008-11-08 @ 14:47:11
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja inte är det lika kul att jobba helg.. Jag vet, men det brukar vara ok när man väl är där. Det ger ju som sagt lite mera klirr, i kassan,, man får tänka på det...Tjusig design,,,jag kan inget om det...Tekniknörd du vet..men alla kan inte allt.. så är det bara...Ha det skönt när du blir ledig..

Kramen

2008-11-09 @ 18:18:20
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0