Ett paket...

anlände på posten.  Så himla kul med paket som kommer från min syster, för där kan det vara lite av varje.  I går kom alltså ett paket fyllt med lite av varje.

 

Presenterna som ligger där är faktiskt inte för att öppna nu utan det är julklappar!! Om jag nu kan hålla mig så länge..... Jag blir alltid retad av min familj för att jag är den som inte kan låta bli paketen.
Det finns väl inget roligare än känna lite, skaka och klämma....  Jaja, jag ska försöka låta bli.

Ser ni den lilla söta tomteflickan? Det är JuleBritt, hon ska va här hos mig nu eftersom min egen Britt inte kan komma.

Inte den här julen heller firar vi tillsammans, men nästa kanske..... Hoppas så på det.  Jag drömmer om en riktig nostalgi jul hemma på gården i Holmträsk, hmmm.....

Nåja vi är ju vuxna nu, har egna familjer och vår tid som familj och den typen av jul kanske endast är ett minne blott, men man kan ju alltid fantisera...



Tack kära syster!

Kommentarer
Postat av: big sis

jaadu nästa jul då vore det väl sjutton om vi inte skulle få till en jul i holmträsk...ska göra vad jag kan för att vi ska få till det så...med ALLT som förr en gång....kul att ni hade det så trvligt i går..hoppas det går bra att jobba i natt...

2008-11-29 @ 19:11:04
Postat av: Margaretha

Skönt med en syster som kan vara både långt borta och nära....

Kram på dig

Margaretha

2008-11-30 @ 16:32:24
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

ser att hon även skickat boken svinalängorna, en av dom tråkigaste böckerna jag börjat läsa !

2008-11-30 @ 22:05:40
URL: http://invincible.bloggagratis.se/
Postat av: Stintan

Vilken fin tanke med "tomte-Britt" :))

2008-12-03 @ 09:09:00
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0