Trötter

  Så här ser jag ut idag!! Trötter, klockan var ju nästan halv 7 innan jag var hemma från jobbet och övik i går.
Fick ju uterumms mattor av töserna i morsdags present och de ville jag ju gärna hämta med mig innan jag åkte hem i går.  Nu ska jag strax ut och fixa i uterummet.
Solen skiner från klar blå himmel och termometern visar på 18 grader i skuggan!! Skönt

Ska försöka ta det lugnt idag, länden värker och kroppen försöker tala om för mig att jag måste ta det lugnt. Jag är ju lite dålig på att lyssna på min kropp men jag måste nog verkligen försöka nu. Det har varit lite för många såna här varningar nu och jag känner ju igen dem alla.

Nu jobbar jag nästa gång på lördag morgon men sen vet jag inget mera jobb, vi får väl se vad som händer.

Blir nog en liten promenad senare idag, vill ju så gärna se mig omkring i skogen för att se vad som händer  under denna den bästa tiden
Hörde att vård strejken är över och det gläder mig ju, hoppas att alla nu snabbt jobbar igen alla som fått vänta så det snart blir min tur, ser verkligen fram mot att få komma dit. Visst känns det lite pirrigt om jag nu får igenom min vilja till operation, men allt som kan göra mig bättre är välkommet.

Ha nu en bra dag i solen återkommer nog i kväll med bilder på vad jag haft för mig!!

Kommentarer
Postat av: big sis

kram

2008-05-29 @ 20:14:52
Postat av: Ing-Marie

Men ååå va fint ni verkar ha i Bönhamn. Jag blir riktigt avundsjuk. Tittar in lite nu och då och läser din blogg. Så som du bor skulle jag vilja bo, kajer,vatten, båthus,riktigt mysmys. Det är så roligt och läsa det du skriver jag riktigt lever in i dina bilder och text. Fina döttrar du har. Sara skulle jag inte känna igen om jag mötte henne. Jättefina. Hängmattan låter inte dumt, använd den du så mycket du kan. Ha en bra helg.Ing-Mari

2008-05-30 @ 08:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0