Återigen söndag

Vill bara tala om för er som undrar att jag är kvar!! Skam den som ger sig.  Personen i fråga är nu stoppad från att lämna kommentarer här på bloggen och han kommer inte heller fram via mail till mig längre.  Så jag känner nu att, ok det är min blogg, det är mitt liv och  vad jag gör eller inte gör angår bara de jag vill att det ska angå.

Vi har haft en underbar helg här ute. Solen har värmt oss och nästan ingen blåste har det varit. I går efter förenings mötet var det fika hos en tant i byn hon bjöd på en underbar smörgås tårta och kaffe (ja te till lilla mig då) Sen hade jag en slappar dag, kände mig faktiskt inte på humör för nåt. Bosse gjorde i ordning mitt planteringsbord, som är fäst på uterummets vägg och han körde ved och grejade.

Men till kvällen bestämde jag att nu får det vara slut på deppandet!! Så vi gjorde i ordning lilla korgen och gick ut på grundhällan för årets första middags grillning vid stranden. Gissa om det var underbart. Det blåste inte och var varmt o skönt. Medans vi eldade var det många som kom förbi o ville kolla

image257

Det var faktiskt flera än denna and. Hade en massa fina kort som jag tänkte dela med er. Men blogg.se funkar inte i kväll kan jag säga. Det går inte att lämna kommentarer och det går inte att plocka in bilder. Blir spännande att se om det överhuvudtaget går att publicera.

Men vi hade en underbar kväll. I dag har vi varit i Övik på Örnexpo och det var inte lika underbart kan jag säga. Mycket folk och varmt. Tror jag vuxit i från det där med expon, inte lika roligt heller när man inte har så mycket att handla för.  Nu blir det i alla fall en underbar avslutning på helgen, Kommisarie Barnaby

Ha en härlig söndag kväll

Kommentarer
Postat av: TT

Men vilket underbart ställe!

2008-05-04 @ 20:01:02
URL: http://tyratok.blogg.se
Postat av: Lillemor

halloj! vad skönt att du fått till det. då e du herre över din blogg igen..hoppas jag.. vilken skön dag.. man måste "slappa" ibland. även om du inte e nåt bra på det hahah. då går man ALDRIG ur mysbrallorna vet du väl .. örn expo vad e det??
lät som ett ställe för mig. ha en bra vecka.- jobbar du mer??

2008-05-04 @ 20:22:43
Postat av: Britten

nä jag kom inte in heller hos matmia...kram och sov gott

2008-05-04 @ 21:44:31
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra Cilla! Fortsätt blogga! Ingen annan ska bestämma vad du vill skriva och inte skriva!
Fin dag det blev till slut av din deppdag! Hoppas du får en fin dag idag också....
Kram.....

2008-05-05 @ 06:11:07
Postat av: Nilla

Hej
Vad tråkigt att det har vart nån mupp och stört..jag blir så sur varför vissa männinskor saknar all respekt...här har allt var bra har haft en hektiskt helg men rolig..Må så gott

2008-05-05 @ 09:02:09
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Inger

Ha en fin vecka..
Varit borta några dagar, så vet ej vad du haft för krångel..
Men sköt om dig och ha det bra.
Kram

2008-05-05 @ 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0