Söndag...

 Och vädret kan forfarande inte bestämma sig. När jag klev upp regnade det,blåser fortfarande nästan stormstyrka. Men nu efter någon halvtimma så snöar det igen, vägen utanför ser ut som en hockeyplan. Känns ju lite olycksbådande inför morgon dagen. Jag börjar jobba kl 08.00 så jag måste ju åka senast 07.00 och jag tror inte att de brytt sig om att sanda här ute på landet innan,kul!! not.

Bosse sover fortfarande men han kändes inte lika varm som i går, så förhoppningsvis går det nu åt rätt håll, men jag har ju hört andra som haft denna förkylning, där det tar upp mot en vecka innan de är på benen. Nu känner jag ju min man så jag vet ju att han kommer att kliva upp för att jobba i morgon....

Ska försöka få tillbaka lite färg i mitt huvud idag, naglarna måste repareras men i övrigt ska jag nog inte göra så mycket mera. Jo lite ved måste jag se till att fylla källaren med.
Men jag skulle tro att det blir väl ett par vändor med bloggande också. Måste ju se till att fortsätta skriva mera Bönhamn om jag ska hinna innan det blir sommar så jag kan locka flera av er hit till mitt paradis.

Ha nu en bra dag och jag hoppas att ni har bättre väder än vad jag har här!




Kommentarer
Postat av: maria

Ja, det gör du rätt i Cilla! Ta en skönhets-söndag du och pyssla om dig själv.
Jag tror jag ska göra detsamma faktiskt!!!!
kram kram....

2008-03-09 @ 09:44:06
URL: http://nightviolet.blogg.se
Postat av: Margaretha

Här e det regnsöndag också....men det kan vara skönt att slappa lite så det gör inget :)
Gör det du med!!!!
Kram
Margaretha

2008-03-09 @ 11:31:15
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Millapilla

Halloj! Usch vilket väder ni har! Skönt med att pyssla om sig själv-söndag! Intressant och roligt att läsa dina historier om Bönhamn så det ser jag fram emot.ha en bra dag.kram

Postat av: soffie

här har regnet öst ner hela dan,sååå trist!
hoppas det blir bättre imorrn,intressant läsning ditt nyaste inlägg,kul med sånt:O)

2008-03-09 @ 17:55:22
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0