Sådan bil är jag!!!

I'm a Chevrolet Corvette!

You're a classic - powerful, athletic, and competitive. You're all about winning the race and getting the job done. While you have a practical everyday side, you get wild when anyone pushes your pedal. You hate to lose, but you hardly ever do.

Take the Which Sports Car Are You? quiz.

Allvarligt, skulle nog kunna överväga att åka om kring i denna bil...

Modo har åkt ur nu börjar livet igen! Tänk att kunna prata och umgås med människor från Övik igen, ska bli otroligt roligt. Jag är väl förmodligen den enda här uppe som känner på detta vis, men tror ni jag bryr mig då??

I morgon ska här påskstädas, eller städa kanske var att ta i påskpyntas kanske jag ska säga istället. Lite kycklingar och ägg o sånt krafs. Ska jag vara ärlig så tycker jag det är lite överreklamerat med påsk pynt men å andra sidan så känns det mera som om våren är på väg med lite ägg och lite kycklingar.


image161


Kommentarer
Postat av: maria

Grattis till förlusten!!!! Jag förstår dig SÅÅÅ väl!!!
Det förbaskade FBK vann ju idag så på torsd och påskafton är det match igen....suck!

2008-03-18 @ 23:02:54
URL: http://nightviolet.blogg.se
Postat av: Margaretha

Jag är nog en väldigt dålig påskpyntare......Påskris med fjädrar kan jag inte ha för katterna anfaller på tio sekunder....Det får bli nån liten påskkärring och ett stort fat med nougatägg,sedan får det räcka.Fast man kan ju duka lite påskfint i alla fall...hihi
Kram
Margaretha

2008-03-18 @ 23:50:15
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Lillemor

ja herregud jag har barn hemma. men pyntar inte mer än riset vi gjorde och godisägg i en skål.. hemskt trist att
pynta för ett par dagar.. min morsa måste varit extremt duktig eller nåt(kanske idiot hihi) när jag var liten ..för det var påskgardiner dukar ALLT överallt. helt sjukt. men påsk e inget nu tycker jag,... jag ska skriva ut påskbrev på datorn .för måns ska dela ut brev .. men han målar inte. nehheedu hahaha..
hoppas du har en bra påsk. massa kram!!

2008-03-19 @ 08:41:00
Postat av: Kerstin

Ja här ska också städas och tas fram lite påskpynt! Blir inte lika mycket pyntat längre som när barnen var små...Ser ditt inlägg hos mig, vi har en del gemensamt som ensamstående mödrar med avsaknad fader.Det var tufft många gånger, men banden mellan mor och barn blev väldigt starkt. Ha en bra dag och en glad påsk! Kram/Kerstin

2008-03-19 @ 14:29:18
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se
Postat av: Inger

Ja lite städundanplock kanske, men sedan åker vi..
Det behövs inte så mycket pynt inför påsken. Skillnad när barnen var små och bodde hemma..
Lite ris med fjädrar, tulpaner påskliljor, några tuppar och kycklingar, och förstås lite godis,, hihi
Ha det gott bland alla tuppar..
Kramen till dig,

2008-03-19 @ 15:27:07
URL: http://IngerEmksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0