Onödigt vetande

Visst är det så att det är borta bra men hemma bäst? Det känns väldigt tydligt såna här dar. Var hemma (eller hos sara) vid 00.30 skit trött, men vem kan bara gå o lägga sig efter att jobbat i ett hektiskt tempo?
Klev upp i alla fall vid 8 för att vara riktigt snäll med min dotter (hon fick skjuts till skolan). Stannade till på taxi  och fick en halvtimmes massage, jätte skönt.
Var hemma i saras lägenhet lagom till lunch. Sen tog energin över!! Jag var bara tvungen att städa åt henne!!!!
image158

Alltså tjejen har ju allergi, och gissa hur mycket damm det kan bli i en tonårings lägenhet! Det är mycket det!!
Städade och fejade och fick med mig en hel säck med smuts tvätt hem (lyckliga mig) nu har jag ju o göra i morgon också.....

Tycker ni jag skämmer bort min lilla unge?? Japp det tycker jag också, men jag blir så trött på att tjata och jag känner mig så elak, samtidigt är jag ju rädd att hon åker på en allergichock när jag inte är där. Samtidigt skulle hon kanske lära sig nåt av det.
image160
Väl hemma igen så orkar jag inte många knop. Det är tisdag kväll och det betyder ju bygglov och Dr House!! Men tror ni jag får se nåt sånt?? Nä det är ju HOCKEY på tv....just nu så måste jag säga att det känns skit kymigt så jag valde att sätta mig här med er. Har ingen lust för någon hockey. Under tiden mars-april avskyr jag hockey mer än någonsin. Ska bli skönt när det är över och jag kan få tillbaka dosan.....

Ja allt det här blev ju också en sån där onödigt vetande blogg, känner mig inte just nu så inspirerad, måste komma tillbaka till någon sort inspiration, ah det kommer väl


Kommentarer
Postat av: soffie

Tycker du är snäll som hjälper henne,bara hon gör det själv oxå såklart!
Å va skönt med massage!
Må så gott jag sitter just nu å skriker för nu blev det 2-2 HEJJA FBK!!!!

2008-03-18 @ 20:02:09
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Inger

Det lät skönt med massage..
Men jag har hört en sak, att de som städar mest, de får allergiska barn..
Jag vet inte, bara hört det på TV, någon forskning,,
Ja, förr fanns det ju ingen allergi och då städades det ju inte likadant,,

Men å andra sidan, har inte folk draget ner på städningen igen.. Det är bra. Lagom är bäst,,
Vi bor ju i lagomlandet, du vet.
hihi
Ha en bra kväll utan Hocky..
Kramen till dig..

2008-03-18 @ 20:11:16
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Millapilla

Snäll du är som röjer och tvättar till din dotter! Du får skaffa dig en egen liten TV ;) KRAM

Postat av: britten

Ja det är ju det här med balansen som vi pratat om...men jag förstår att du ger upp ibland..kan ni inte försöka städa tillsammans nästa gång.../ kram ..gå och lägg dig i ett bad nu

2008-03-18 @ 21:17:47
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0