Ny dag, nya visioner

Inte för att jag vet vad mina visioner i dag är, men det lät ju bra. Jobbade mitt första natt pass i natt på 2,5 år. Och det har varit en rörig natt utan dess like.  Strul på flygen, strul m ungar som skulle åka taxi you name it, usch!!!!!

Och i vanlig ordning vaknar jag då 0930! Har inte alls sovit som man bör när man jobbar natt men som tur är har jag inga fler nätter denna helg. Startade ju lugnt o försiktigt med bara en natt för att jag var så himla förkyld.

Nu ska jag väl strax ta o packa i hop mig och åka hem till Bönis. Där kanske man kan få sig ett skumbad och en halvtimmes sömn i badet, lät himla skönt det där.

Sen är jag ledig i morgon och jobbar igen på måndag kväll. Jag ser faktiskt fram mot dom här passen på taxi numera, väldigt roligt att jobba när tom kunderna känner igen en o önskar välkommen tillbaka. Det var en kille i natt som undrade vart jag hade varit, om jag kanske varit barnledig?? Jag skrattade gott o tyckte att det gjorde jag bort för 18 år sedan. Trodde han skulle svimma i telefon när han då berättade att han hade ju via telefonen varit så kär i mig men inte kunnat fråga nån vart jag tagit vägen. Gulligt va??

Nä nu ska jag packa ihop mig, handla lite och ge mig i väg hem!
Ha nu en bra dag

Kommentarer
Postat av: maria

Nämen nu du Cilla...hahahaha..gamla kärlekskranka karlar som dyker upp! Klart att du tycker det är kul på jobbet!!!!

Min vision idag är Rongedal som vinnare i melodifestivalen!!!!

Kram och ha en mysig helg!!!

2008-03-15 @ 13:56:07
URL: http://nightviolet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0