I morgon kommer våren!!

tjoho... dom säger det på radion, oh så jag hoppas dom har rätt. Har tydligen varit en rätt bra dag i dag också med sol och vårkänslor. Eftersom jag jobbat hela dagen har ju jag bara sett lite sol på mina rökraster.

Kom i väg lite sent i morse, men är trots allt glad att jag kom iväg när jag gjorde. Efter att ha jobbat en halvtimme bara hörde jag på radion att det var problem med trafiken i norr gående på E4:an. Har varit en ganska lugn dag idag, många studenter som fikar och äter hos oss har ju sportlov.

Hämtade Sara när arbetsdagen var slut och vi landade så småningom i Bönhamn. Har varit en riktig slö kväll Sara o jag sitter i var sin fåtölj o läser medan Bosse hetsar upp sig på hockeyn.

Jag hoppas så på en dag med vacker väder i morgon, jag vill ha sol, sol, sol!!!!

Nu är hockeyn slut och jag slänger mig framför tv:n och min älskade doktor

Kommentarer
Postat av: Inger

Det låter underbart, att du bara kan slappa lite,.
Mysigt när barnen är hemma,, vill ju vara med dem då..
Ha det gott!
Kram

2008-03-04 @ 22:01:02
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: maria

Ja milda tid så trött jag är på hockey nu!!! FBK spelar så dåligt så de åker snart ut...gött! Då kanske jag får min man tillbaka.....suck!

2008-03-04 @ 23:19:16
URL: http://nightviolet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0