Äntligen är solen här!!

plus grader o takdropp!!! Oh jag måste skynda mig ut så det blir bara en kortis nu, återkommer väl i vanlig ordning sen kan jag tro.
Någonting har hänt i min rygg igen i natt, känner mig som en anka som vankar fram. Ländryggen går nästan av varenda gång man rör sig men på nåt märkligt sätt så kommer ju energin i alla fall när solen kommer.

Ska försöka ta mig an mina fröer i dag i allafall. Bosse har ju burit upp jordsäcken åt mig så det är bara att masa sig upp och sätta ner fröerna. En del av de tidigare fröerna har jag inte haft nån tur med. Det vill sig inte, det är bara blomman för dagen och stockrosor som kommit upp. Blir lite less när man bet för fröer som är dålig grobarhet i men det kanske blir så nä r fröerna kommer från amatörer...

Nåväl skam den som ger, jag ska ha mycket blommor i sommar så jag sätter väl andra frön då.

Nu är det uteliv o sol som gäller!!!

Hurra!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Liten runda bara idag! Kom inte in förut, försökt massa gånger. Visst är det så som du sa hos mig och det var precis dit jag ville komma, fattigdom tolkar jag på ett sätt, klass-skillnader på ett annat. Handlar ju om andra förutsättningar, och en annan problematik...
Låter skönt med uteliv och sol - njut av din fredag! Kram/Kerstin

2008-03-28 @ 15:13:49
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0