Löften...

ska man hålla, försöker så gott jag kan. Lovade ju att jag skulle sätta in lite bilder från den gågna veckan. Bilderna på rabatterna får ni vänta med eftersom jag inte är hemma.

Men så här såg det ut på lördag kväll!
Här lämnar vi Bönhamn bakom oss för en pubafton i Barsta



Denna ö är Högbonden. Där högst uppe ligger fyren med fik och vandrar hem längst ner vid stranden ligger det en vedeldad bastu. mysigt...
Nästa sommar firar Högbonden 100 år berättade Ove som driver Högbonden, det ska säkert bli något jätte mysigt där då  tror jag. Vi planerar just nu att vi, dvs jag och Bosse och några "infödingar" tillsammans med Ove ska vi till hösten ta en hel kväll där uppe *mys*



Så här vacker var det när vi på natten åkte hem





Vår lilla by




Kom förresten på att jag förra veckan tog kort med telefonen på min slänt den kan ni ju få se nu när den blommar som vackrast




Mer bilder kommer. Ska ta med syster på sightseing under veckan ska försöka visa er vilket underbart semester paradis Bönhamn kan vara.
Inte så långt från Sundsvall och dit går det ju tåg......




Kommentarer
Postat av: Inger

Yes vilka underbara bilder.. kan tänka hur båtfärden på natten var,. tänk vad vår natur är fin.. Vi borde njuta mera, medan vi kan.. vi tar för mycket för givet.

Fin blomslänt du fått till..

Ha det gott

kram

2008-06-30 @ 17:39:14
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj, oj, oj!!!! Vackert så det gör ont i hjärtat, både skärgården och där hemma hos dig :-)

2008-07-01 @ 21:20:37
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

Å va kul att få se allt vackert du upplevt,så fina bilder.

Hoppas solen skiner imorrn med!!!

Gonatt

2008-07-01 @ 23:09:50
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tjatar och tjatar....ännu en gång får jag säga att du bor i finaste paradiset!!!! Så lugnt och så mysigt!!!!



Jag kollade tåg/flyg-priser. Det är billigare att flyga till dig än att ta tåget. Kan man få lift från Ö-vik till dig tro? Om man nu skulle få någon idé om att hälsa på i denna del av landet.

2008-07-02 @ 07:30:04
URL: http://nightviolet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0