Utmanad av dottern

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (Onsdag)
1. dammsuga
2. fixa husvagnen klar
3. Plocka in jordgubbarna
4. Städa mitt arb rum
5. Egen tid

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var då delägare i ett företag så jag jobbade säkert där. Annars så var jag ju ensam stående med 2 barn på 11 och 8 år så det var ju fotboll för båda så jag hade nog det jag gjorde.
Vilka platser har du bott på?
Holmträsk (där jag är uppvuxen) Örnsköldsvik, Fleminggatan i Sthlm, Hässelby, Abrahamsberg, Domsjö, Bönhamn

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Göra mig och min familj skuldfria
2. Se till så mina döttrar hade pengar placerade o klarade sig
3. Öppna en egen nagel salong där jag kunde jobba när jag ville
4. Resa världen runt
5. Renovera klart överallt här

Nu ska alltså utmaningen gå vidare och då lämnar jag över den till Mia (matmia) och Maria (Nightviolet)

Kommentarer
Postat av: soffie

vill bara önska dej en gonatt å en härlig dag imorrn:O)

2008-07-09 @ 23:22:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Beffa

Hej! tack tack =) ja det känns verkligen underbart att äntligen ha något eget =) så mkt enklare när man inte behöver fråga innan mamma ska hälsa på eller så utan man får bestämma själv =) och ingen som stör på morgonen!!

äntligen semester, hoppas på att få träffa fia då =) fast nu sket det sig ju med stugan =( men vi ska nog ta oss ner ändå =)

kramkram ha en trevlig helg!!

2008-07-12 @ 01:16:58
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0